Desde ANABAD-Galicia queremos facernos eco da decisión de Javier Marías de rexeitar o Premio Nacional de Narrativa e da súa defensa das Bibliotecas Públicas. Na rolda de prensa na que manifestou o rexeitamento do premio e da súa dotación económica expuso:
“Creo que es mejor que ese dinero el Ministerio lo destine a lo que le parezca. Ojalá lo destinaran a las bibliotecas publicas, que han recibido un presupuesto de 0 euros para 2013, lo cual me parece escandaloso. Entiendo que haya recortes en Cultura cuando es necesario, a sectores como el cine, el teatro, la ópera, que son efectivamente caros, pero no entiendo que afecte a las bibliotecas públicas. Que el presupuesto sea 0 para las bibliotecas públicas me parece escandaloso”.
Agradecemos a súa coherencia nestes tempos difíciles, e como colectivo que agrupa aos profesionais dos arquivos, bibliotecas, centros de documentación e museo, o seu apoio ás Bibliotecas Públicas como centros de atención preferente que non se deben descoidar, posto que teñen unha misión fundamental nas comunidades ás que serven, como elemento dinamizador e nivelador das diferenzas.
Categorías:Bibliotecas, Noticias Bamad
Creo que es mejor que ese dinero el Ministerio lo destine a lo que le parezca. Ojalá lo destinaran a las bibliotecas publicas, que han recibido un presupuesto de 0 euros para 2013, lo cual me parece escandaloso. Entiendo que haya recortes en Cultura cuando es necesario, a sectores como el cine, el teatro, la ópera, que son efectivamente caros, pero no entiendo que afecte a las bibliotecas públicas. Que el presupuesto sea 0 para las bibliotecas públicas me parece escandaloso.
Es de agradecer esta postura hacia las Bibliotecas Públicas que necesitan tanto apoyo de todos. Realmente estamos pasando verdaderas “penurias” viendo como los que nos “dirigen” dan tan poca importancia en esta materia…
Muchas gracias !!
Sí, está ben, pero estaría mellor se o aceptara e o donara él en persoa, as bibliotecas públicas
POIS TÉS RAZÓN MARÍA, non sería mala idea…